
Запорізькі сервісні центри приєднуються до запуску нового проекту «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Головна мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг. А враховуючи що до сервісних центрів щороку звертаються понад 4 000 000 осіб, їх думку важливо почути для того щоб будувати довіру між установою та суспільством.
Сервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами вже два с половиною роки назад. За цей час в Запорізькій області вдалося переформатувати роботу 7 сервісних центрів МВС. 6 сервісних центрів оновлені та відповідають стандартам реформування. Оновлення ще одного центру, у Бердянську, планується у найближчий час.
Сервісні центри здійснюють надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. У віддалені райони області, де немає стаціонарних сервісних центрів виїжджає мобільний сервісний центр.
Частину послуг можна отримати онлайн. Зокрема онлайн можна замовити довідку про несудимість, яка може знадобитися: при оформленні на роботу, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, оформлення або поновлення документів тощо.
Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.
Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах. Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту будуть оприлюднені за місяць на сайті Головного сервісного центру МВС.
У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків.
Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.
Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.
Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/