A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

«Таємні клієнти» перевірятимуть роботу сервісних центрів


28 Лютого 2019

Запорізькі сервісні центри приєднуються до запуску нового проекту «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Головна мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг. А враховуючи що до сервісних центрів щороку звертаються понад 4 000 000 осіб, їх думку важливо почути для того щоб будувати довіру між установою та суспільством.

Сервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами вже два с половиною роки назад. За цей час в Запорізькій області вдалося переформатувати роботу 7 сервісних центрів МВС. 6 сервісних центрів оновлені та відповідають стандартам реформування. Оновлення ще одного центру, у Бердянську, планується у найближчий час.

Сервісні центри здійснюють надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. У віддалені райони області, де немає стаціонарних сервісних центрів виїжджає мобільний сервісний центр.

Частину послуг можна отримати онлайн. Зокрема онлайн можна замовити довідку про несудимість, яка може знадобитися: при оформленні на роботу, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, оформлення або поновлення документів тощо.

Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах. Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту будуть оприлюднені за місяць на сайті Головного сервісного центру МВС.

У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків.

Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.

Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.

Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/