A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Як швидко та просто зареєструвати авто – поради працівників сервісних центрів МВС


24 Липня 2017

Сервісні центри МВС, що прийшли на заміну колишніх МРЕВ, вже рік проходять процес перетворення зі старої, незрозумілої та складної системи у сучасну, відкриту та клієнтоорієнтовану платформу державного сервісу. По всій країні відбувається відкриття нових сервісних центрів, які оснащені сучасними технологіями, новітніми інформаційними системами та працюють за принципом прозорого офісу.

Окрім оновлення центрів та впровадження стандартів надання послуг, одним із важливих кроків реформи було проведення Програми стажування. Мета проекту – пошук та підготовка кваліфікованих працівників для оновлення кадрового складу, орієнтованих на надання якісного державного сервісу. Протягом року до сервісних центрів МВС надійшло понад 22 тисячі анкет на участь у Програмі стажування. Конкурс на одне вакантне місце стажера у деяких областях сягав 60 претендентів. Більше половини стажерів – працевлаштовані. Серед них 94% – молоді люди віком від 21 до 35 років, 96% з них не мають досвіду роботи в органах МВС, проте більшість попередньо працювала у сфері обслуговування.

Колишні стажери, а нині працівники фронт-офісів сервісних центрів МВС, не з чуток знають, з якими проблемами зіштовхуються клієнти, чого не знають, коли звертаються за послугою, та які помилки роблять. Для того, аби уникнути незручностей та швидко отримати послугу, прислухайтесь до простих та зрозумілих практичних порад з перших вуст.

Інформований – значить захищений. Перш ніж їхати до сервісного центру МВС або у разі бажання проконсультуватися, варто:

  • ознайомитися з послугами та переліком необхідних документів на сайті hsc.gov.ua;
  • отримати консультацію онлайн на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС;
  • подзвонити за телефоном (044) 290 19 88 – тут можна отримати інформацію, поскаржитись або подякувати.

«Рішали» – це не швидко. При отриманні послуги адміністратори закликають не звертатися за сторонньою платною допомогою – вас можуть ошукати, окрім цього, це не швидко і, зазвичай, не якісно.

Не витрачайте час дарма. Час очікування послуги у сервісних центрах МВС можна провести з користю, скориставшись зоною буккросингу, а якщо завітали з дитиною – погратися у дитячому куточку.

Відеоінструкції щодо отримання послуги можна також переглянути на офіційному Youtube-каналі Головного сервісного центру МВС.

Основні порушення фотофіксації обов’язкового технічного контролю авто


20 Липня 2017

З травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була введена фотофіксація під час проведення обов’язкового технічного контролю (ОТК) транспортних засобів. Нововведення стосується легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів  (таксі), вантажних авто незалежно від форми власностіб, автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі. (Детальніше про результати за місяць)

Головним сервісним центром МВС за результатами моніторингу інформації про результати проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів було здійснено блокування доступу 24 користувачам загальнодержавної бази даних.

Понад 100 суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю з моменту запровадження фотофіксації допустили порушення Порядку проведення обов’язкового технічного контролю. У зв’язку з цим, Головний сервісний центр МВС з метою запобігання порушень публікує основні поради щодо фотофіксації процесу обов’язкового технічного контролю транспортних засобів.

Основними порушеннями, що стали підставою для блокування зазначеного доступу користувачам суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю були:

  • невірна класифікація транспортних засобів;
  • порушення термінів періодичності проходження обов’язкового технічного контрою транспортних засобів;
  • відсутність дати та часу фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів;
  • явні ознаки фотомонтажу матеріалів фотофіксації процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів;
  • матеріали фотофіксації не відображають фотофіксацію процесу проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу під час зовнішнього огляду транспортного засобу, перевірки фар, гальмової системи методом стендових випробувань з фіксацією загального вигляду транспортного засобу та номерного знака.

Нагадаємо, саме фотофіксація – це нововведення, що було запроваджено в першу чергу з метою унеможливлення фіктивного проведення технічного контролю, що було поширене на теренах України та приведення національного законодавства у відповідність до європейських стандартів.

01 fotofiks zovn ohlyad 1

02 fotofiks zovn ohlyad 203 fotofiks zovn ohlyad 304 fotofiks halmivna systema 105 fotofiks halmivna systema 206 fotofiks halmivna systema 307 fotofiks fary 108 fotofiks fary 2

Більше 22 тисяч поданих анкет – хто вони, нові співробітники сервісних центрів МВС


18 Липня 2017

Протягом року, разом з відкриттям нових сервісних центрів МВС та впровадженням нововведень, в Україні проводилась програма стажування у сервісних центрах МВС. Метою програм став пошук та підготовка нових, кваліфікованих, клієнтоорієнтованих працівників для подальшого оновлення кадрового складу центрів.

Релізація такого навчання стала можливою завдяки міжнародними партнерам, зокрема за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine) та  МО IREX.

«Ми є тією державною структурою у системі МВС, яка орієнтована саме на забезпечення якісного державного сервісу. У нас складне завдання – не просто створити, але й повністю переформатувати якість обслуговування громадян у державній установі, забезпечивши високі стандарти. Ми ризикнули, та першими у повному обсязі реалізували подібний проект підготовки кадрів по всій Україні. Загалом до нас надійшло 22 414 анкет на участь у програмі. Наші фахівці провели більше тисячі годин тренінгів по всій країні. Як результат – 52% стажерів були працевлаштовані, і зараз працюють у фронт-офісах сервісних центрів МВС» — акцентує увагу начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Конкурс на одне вакантне місце стажера у деяких областях доходив до 60 претендентів. 92% людей, котрі успішно завершили навчання, захотіли продовжити роботу в сервісних центрах МВС. Більше половини за результатами конкурсу були працевлаштовані. Серед них 94% – це молоді люди віком від 21 до 35 років.

 Незвичний гендерний баланс. Вперше в історії структур МВС статистика набору показала співвідношення на користь співробітниць- жінок: 70% – жінки, 30% – чоловіки.

Досвід якісного сервісу. 79% нових співробітників попередньо працювали у сфері обслуговування. Вони мають досвід клієнтоорієнтованої роботи в банківських установах, у рамках власного бізнесу та інших організаціях.

 «Інший підхід» державної структури. Відсутність попереднього досвіду роботи в cистемі МВС була ключовим фактором під час відбору стажерів. Відтак 96% — нові люди у системі МВС.

Протягом курсу навчання стажери пройшли теоретичну та практичну підготовку із навичок, необхідних для професійного та клієнтоорієнтованого обслуговування громадян. Серед напрямків підготовки: вивчення нормативно-правової  бази, алгоритмів надання послуг, протидія корупції, професійна етика, ефективна комунікація.

Незалежно від місця реєстрації у сервісних центрах МВС можна зареєструвати та перереєструвати авто, отримати або замінити посвідчення водія, отримати довідку про відсутність судимостей та інші послуги.

Отримати консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна за телефоном (044) 290-18-99 або запитати на офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС. Прочитати доступно викладену інформацію можна на сайті hsc.gov.ua та подивитись на YouTube-каналі відео-інструкції щодо отримання послуг.

225 порушень виявили за місяць впровадженої фотофіксації технічного контролю авто


05 Липня 2017

З травня 2017 року за ініціативою Головного сервісного центру МВС в Україні вперше була введена фотофіксація під час проведення обов’язкового технічного контролю (ОТК) транспортних засобів.

Нововведення стосується легкових автомобілей, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів  (таксі), вантажних авто незалежно від форми власності та автобусів, спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.

Таке нововведення запроваджено в першу чергу з метою унеможливлення фіктивного проведення технічного контролю, що було поширене на теренах України та приведення національного законодавства у відповідність до європейських стандартів.

infografika poyasnennya OTK.cdr

«Вперше в Україні з’явилася реальна статистика проведення перевірок. Лише за місяць контролю фоторезультатів ОТК виявлено 225 порушень проведення технічного контролю транспортних засобів. Зазначу, що раніше у графі порушень статистика показувала нуль. Окрім того, 14-ти суб’єктам було заблоковано доступ користувача до загальнодержавної бази даних. З 451 діючого суб’єкту ОТК, 105 допустили порушення при проведенні ОТК. Результати таких перевірок зможуть вплинути на підвищення безпеки дорожнього руху та недопущення експлуатації несправного транспорту на автошляхах держави» — зазначає начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

fotofiksaciya

Відтепер, аби отримати протокол проходження ОТК, який підтверджує належний рівень технічного стану авто здійснюється обов’язкова фотофіксація процедури проведення ОТК.

У свою чергу, співробітники сервісних центрів МВС при виявленні фактів порушення порядку перевірки технічного стану транспортного засобу інформують територіальні органи Національної поліції України для вжиття заходів адміністративного впливу. У разі виявлення  10 і більше фактів видачі одним суб’єктом ОТК протоколів, визнаних недійсними приймається рішення щодо виключення їх з реєстру.

Серед виявлених правопорушень найбільш поширеними стали:

  • відсутність дати та часу фотофіксації процесу проведення ОТК;
  • явні ознаки фотомонтажу матеріалів фото фіксації процесу проведення ОТК;
  • невірна класифікація транспортних засобів;
  • порушення термінів періодичності проходження ОТК.

За статистикою щодня здійснюється від 1000 до 2000 процедур ОТК, тобто  за місяць цифра таких перевірок може добігати 40 000.

Актуальний перелік суб’єктів ОТК можна переглянути на сайті hsc.gov.ua

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном (044) 290-19-88 та на Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

infografika 1 misyac.cdr

З 1 липня в Україні складатимуть іспити за новими екзаменаційними питаннями з ПДР


30 Червня 2017

Головний сервісний центр МВС презентував нові екзаменаційні питання зі знань Правил дорожнього рух за якими з 1 липня складатимуть іспити для отримання посвідчення водія. Також від сьогодні перевірити свою підготовку до іспиту можна безкоштовно на офіційному сайті ГСЦ МВС (hsc.gov.ua).

Оновлення теоретичної частини іспиту є одним з надважливих кроків впровадження нових стандартів складання іспитів для отримання посвідчень водія. Тепер людина не буде стикатися з такими проблемами як: невідповідність питання категорії, низька якість зображення на ілюстративних матеріалах до питання, не буде робити помилки у випадках наявності двох правильних відповідей, складних або заплутаних формулюваннях.

«У нових тестах питання актуалізували, виправивши їх відповідно до сучасної ситуації на дорогах, більше уваги  приділили практичним навичкам, котрі знадобляться майбутнім водіям під час керування транспортним засобом. Окрім цього, питання згрупували відповідно до категорій водійського посвідчення. Таким чином, водіям легкових автомобілів, наприклад, не доведеться відповідати на питання, пов’язані з управлінням автобусів чи вантажівок. Питання тесту зорієнтовані на те, щоб людина, яка вивчила правила дорожнього руху могла із легкістю відповісти на них. А до кінця 2017 року заплановано впровадження посиленого контролю над процесом складання іспитів — фото та відеофіксації» — зазначає начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

 Інших змін теоретична частина іспиту не зазнала: тест триватиме 20 хвилин і складається з 20 питань, що обираються системою рандомно (випадково). Тож завчити екзаменаційний білет тепер не вийде. Тест обов’язково містить питання за 4 тематичними категоріями: 10 питань із правил дорожнього руху, 4 питання з будови та експлуатації транспортних засобів, 4 питання з основ безпеки руху та 2 питання з надання першої медичної допомоги.

Над розробкою нових питань працювала експертна група, до  складу якої увійшли представники профільних організацій з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв, фахівці громадських організацій профільного спрямування та співробітники Головного сервісного центру МВС. Загалом було  сформовано та опрацьовано більше 2000 питань, що з часом     будуть оновлюватися та доповнюватися.

Дізнайся у два кліки: які документи необхідні для подорожі за кордон на авто?


22 Червня 2017

Відтепер на сайті Головного сервісного центру МВС hsc.gov.ua всього у два кліки можна дізнатися, які документи необхідні для подорожі за кордон на авто. Для цього ви зможете обрати країну до якої плануєте подорожувати, опцію, коли ви є або ні власником авто. Відповідно до вказаних параметрів з’явиться перелік необхідних документів (списком та інфографіками).

Сервіс автоматично розділяє країни на ті, що визнають національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути також міжнародне посвідчення водія. Зробити обмін національного посвідчення, відповідно до вимог чинного міжнародного законодавства чи отримати міжнародне посвідчення водія можна у сервісних центрах МВС.

Окрім наявності усіх необхідних документів водіям також слід пам’ятати, що індивідуальні номерні знаки транспортних засобів дійсні лише на території України, за кордон необхідно виїжджати на державних номерних знаках. А транспортні засоби, на які згідно із законом встановлено тимчасову заборону на зняття з обліку (крім транспортних  засобів, придбаних  у  розстрочку), до поїздок за кордон не допускаються.

Детальніше з наданням послуги та адреси сервісних центрів МВС можна ознайомитися на сайті hsc.gov.ua.

Для швидкого інформування та консультування громадян у сервісних центрах МВС працює фейсбук-сторінка Головного сервісного центру МВС та телефон для довідок (044) 290-19-88.

Шановні відвідувачі сервісних центрів МВС в Запорізькій області!


09 Червня 2017

Повідомляємо, що у період з 10 по 12  червня 2017 року Державним підприємством «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України будуть проводитись планові технічні роботи.  У зв’язку з цим робота Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України, у тому числі й Державного реєстру обтяжень рухомого майна, може бути нестабільною (http://nais.gov.ua/document/407).

Зважаючи на викладене, завтра, 10 червня, послуги, пов’язані з перереєстрацією транспортних засобів з переходом права власності на іншу особу, можуть не бути надані.

Доступними в повному обсязі будуть послуги  з отримання та обміну посвідчення водія, оформлення міжнародного посвідчення водія та довідки про відсутність судимості. Здійснюватиметься первинна реєстрація транспортних засобів та перереєстрація транспортних засобів у зв’зку з переобладнанням ТЗ (установленням ГБО), зміною кольору, зміною місця проживання власника тощо.

Перепрошуємо за тимчасові незручності, просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася, та чекаємо Вас із вівторка у сервісних центрах МВС!

Що необхідно для подорожі за кордон на автівці?


09 Червня 2017

Українці з 11 червня зможуть скористатися безвізовим режимом та без додаткових ускладнень подорожувати Європою. Головний сервісний центр МВС інформує власників авто про те, які документи мають бути наявними при собі у разі користуванням транспортним засобом.

Що необхідно для подорожі за кордон на авто?

—      національне посвідчення водія

(зверніть увагу, що посвідчення водія має відповідати міжнародним вимогам – зокрема, у разі користування національним посвідченням водія закордоном, документ повинен мати строк дії)

—      розпізнавальний знак України на транспортному засобі

—      договір обов’язкового страхування  цивільної  відповідальності  власників транспортних засобів

—      свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що видане на особу, яка перетинає кордон

—      державний номерний знак на ТЗ.

Водіям слід пам’ятати, що індивідуальні номерні знаки транспортних засобів дійсні лише на території України, за кордон необхідно виїжджати на державних номерних знаках.

У разі відсутності права власності на транспортний засіб — слід  оформити  документи  для  поїздки за  кордон, для цього необхідна заява  власника  транспортного засобу або документ, що підтверджує  право  користування і (або) розпорядження транспортним засобом.

Особам, що здійснюють поїздку за кордон, на період подорожі видається  свідоцтво  про реєстрацію  на  їх  ім’я. Свідоцтво про реєстрацію, видане на ім’я власника  транспортного  засобу,  і  документи,  які підтверджують право  користування і (або) розпорядження транспортними засобами, зберігаються  у  сервісному центрі МВС.

Важливо! Видане на  період  поїздки за кордон свідоцтво про реєстрацію підлягає  поверненню відповідному сервісному центру МВС  не пізніше ніж протягом 10 днів після повернення з-за кордону.

Транспортні засоби,  на які згідно із законом встановлено тимчасову заборону на зняття з обліку (крім транспортних  засобів, придбаних  у  розстрочку), до поїздок за кордон не допускаються.

Детальну інформацію про організацію поїздки за кордон на транспортному засобі можна знайти на сайті hsc.gov.ua, отримати консультацію – за номером (044) 290-18-99 або на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС.

В сервісному центрі МВС м. Запоріжжя відвідувачів зустрічали діти


01 Червня 2017

Сьогодні у новому сервісному центрі МВС продовжено акцію  ознайомчих екскурсій “Сервісні центри МВС для дітей”.

Ознайомчо-пізнавальну екскурсію діти Запорізьких шкіл №88 та №15, розпочали з зустрічі відвідувачів та допомогали за участю фахівця сервісного центру зареєструватися в електронній черзі для отримання послуги.

Далі заступник начальника регіонального сервісного центру МВС розповів дітям, як надають послуги з реєстрації транспортних засобів та приймають теоретичні іспити для отримання посвідчення водія.  Саме останнє дуже зацікавило маленьких відвідувачів, бо вони не тільки навчаються у школі, а й приймають активну участь в змаганнях команд юних інспекторів руху.

Кожен з дітей, мав можливість пройти дорослий теоретичний тест та перевірити свої знання з Правил дорожнього руху.

Наприкінці, наші маленькі друзі отримали солодкі подарунки.

Подібні ознайомчі заходи стануть регулярними у сервісних центрах МВС, знайомлячі наймешних громадян нашої держави з якісними стандартами державного сервісу та  роботою державних структур, де кожен ставши старшим, зможе стати або працівником чи клієнтом.

Нагадуємо, що громадян оперативно консультують за телефоном  (044) 290-18-99, на та офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС.

У Білій Церкві відкрився новий сервісний центр МВС


30 Травня 2017

У Білій Церкві з 30 травня запрацював новий сервісний центр МВС, що замінив колишній МРЕВ. Це вже 18 новий сервісний центр МВС по Україні та другий у Київській області.

Незалежно від місця реєстрації швидко та надійно тут громадянам надають адміністративні послуги з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, видачі та обміну посвідчень водія, видачі довідок про відсутність судимостей, а також інші послуги сервісних центрів МВС. Здійснення заміни посвідчення водія відтепер займає близько 30 хвилин, а перереєстрація авто – 2 години.

«Прозорий офіс, моніторинг якості надання послуг, сучасні технології та клієнтоорієнтований персонал – це єдина концепція для всіх сервісних центрів МВС. У Київській області – це вже другий новий сервісний центр. Окрім цього, у тих населених пунктах Київщини, де немає стаціонарних центрів, послуги громадянам надає мобільний сервісний центр МВС» — зазначає міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.

У новому сервісному центрі МВС працює електронна черга, сучасна система комунікацій. Усі нові сервісні центри МВС обладнані відеокамерами спостереження — завдяки їм можна переглянути на сайті hsc.gov.ua завантаженість центру та проконтролювати його роботу.

«Громадян обслуговуватимуть 10 працівників фронт-офісу. Щоденно у центрі зможуть надавати понад 150 послуг. Задля зручності наших клієнтів  з вівторка по суботу наші адміністратори надаватимуть послуги без перерв на обід» — коментує керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Тут передбачені зручності для людей з особливими потребами, дитячий куточок та зона для читання.

Новий сервісний центр МВС в Білій Церкві працює за адресою вул. Сухоярська, 20.

Сервісні центри МВС відкриті для комунікації з громадянами.

Отримати консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна за телефоном (044) 290-18-99 або запитати на офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС. Прочитати доступно викладену інформацію можна на сайті hsc.gov.ua та подивитись на YouTube-каналі відео-інструкції щодо отримання послуг.